بچه های ورودی 85
در ادامه تصویر نوابغ علم مرتع و آبخیز ایران را مشاهده می کنید.

در ادامه تصویر نوابغ علم مرتع و آبخیز ایران را مشاهده می کنید.

این بار با تو خواهم بود. دست از گفته های شیطانی برداشته ام. می خواهم با تو صاف و یکرنگ باشم. آینه باشم. ساده باشم. سالهاست که دست از رویاهای پوچ انارشیسم برداشته ام و وجودم به دنبال پر شدن خالی هایش با تو بوده است. این همان یافته ی من است. این همان لحظه ی کشف من است. تو را در هوای آرام یک شب بهاری در 8 فروردین 1392 در اتاق معمولی خود یافتم. تو را من دراز کشیده بر روی زمین لحظه ای پیش از سنگین شدن پلکهایم یافتم. تو را نه در نوشتن نون با قلم که در خط چین ها و نقش های بی قاعده به روی کاغذ سفید معمولی ام یافتم. دیگر چه اهمیتی دارد که جهان تاریک، ماده است یا انرژی. تو که باشی همه ی جهان من مرئی می شود. فقط برای لحظه ای آسمان و زمینت را کنار بگذار. وجودم آغوش تو را می طلبد.
به یاد روزهای واپسین
به یاد خیمه های آتشین
به یاد اشک های کودکان
به زیر چکمه های آهنین
به نام نام اعظمت
به یاد گاهواره ی علی اصغرت
به یاد تشنگان و خاک کربلا
به یاد لاله های دست اکبرت
به حرمت دل شکسته ی حسین
به یاد بین الحرمین
نگاه کن به دستهای خالی ام
به ناله های "یا حسین"
سلام عزاداری همتون قبول باشه...
این شعرو تقدیم میکنم به همه ی بچه های 85. اگرچه خیلی ساده است اما امیدوارم ازمن بپذیرید چون اولین بارمه که یه شعر مذهبی می گم.
دوستون دارم زیاد تا ....
نمایندگان کلاس آقای محبی و نازلی عزیز چه کارا می کنین؟ تیمسار تو چطوری؟ نگین "جیگر" رفتی گرگان نامرد؟
هی .... یادش بخیر
بچه ها برام دعا کنین
دوستون دارم زیاد تا
هنگامی كه ناسا برنامه فرستادن فضانوردان به فضا را آغاز كرد، با مشكل كوچكی روبرو شد.
آنها دریافتند كه خودكارهای موجود در فضای بدون جاذبه كار نمی كنند .
(جوهر خودكار به سمت پایین جریان نمی یابد و روی سطح كاغذ نمی ریزد…)
برای حل این مشكل آنها شركت مشاورین آندرسون را انتخاب كردند …
تحقیقات بیش از یك دهه طول كشید،
۱۲میلیون دلار صرف شد و در نهایت :
آنها خودكاری طراحی كردند كه در محیط بدون جاذبه می نوشت زیر آب كار می كرد،
روی هر سطحی حتی كریستال می نوشت،
و از دمای زیر صفر تا ۳۰۰ درجه سانتیگراد كار می كرد !!!
اما روس ها راه حل ساده تری داشتند
آنها از مداد استفاده كردند !
نتیجه :این داستان مصداقی برای مقایسه دو روش در حل مسئله است :
۱. تمركز روی مشكل ( نوشتن در فضا ! )
۲. یا تمركز روی راه حل (نوشتن در فضا با خودكار !!!)